Объективизация людини у сучасному світі "

Объективизация людини у сучасному світі "

Здрастуйте, шановані читачі блогу! Объективизация - це, якщо простими словами, «опредмечивание» особи.

Тобто, коли до уваги не беруть її істинні характеристики і переваги, а наділяють тими, які вважають прийнятнішими і зручнішими, вигіднішими. Це визначення відноситься, як до сильної статі, так і до прекрасної половини людства.

Трохи загальної інформації

Найбільш поширеним є сексуальне об'єктивування, або объективизация, як її ще називають. І, як ви могли здогадатися, частіше проявляється вона по відношенню до жіночої статі. Наприклад, це поширені ідеї про те, що усі жінки люблять вухами, сильних чоловіків, що вони хочуть бути стрункими і красивими. Що їм подобається відчувати себе спокушеними і слабкими.

Широко використовується реклама яких-небудь товарів з сексуальним підтекстом, яка ображає почуття дівчат. Особливо феміністок, які борються за свої права. І вважають, що більшість сприймає жіночу стать лише як інструмент досягнення задоволення.

Та і взагалі, реклама більш ніж на 60% складається з фотографій напівголих, або ж просто модельній зовнішності дівчат в спокусливих позах. Хоча насправді близько 75% покупців будь-якого роду товарів - це жінки. По логіці в рекламі мають бути використані голі чоловіки, як орієнтир на цільову аудиторію. Парадокс.

Це явище тісно переплітається з виктимблеймингом, коли жертву звинувачують в тому, що по відношенню до неї було здійснено насильство. Припустимо, наділа занадто коротку спідницю, тому не дивно, що стала жертвою згвалтування. Та ще і у такому вигляді поверталася додому по темряві. Сама винна.

Загалом, переходите по цьому посиланню, щоб отримати детальнішу інформацію про цей вид дискримінації.

Як проявляється?

Ви, можливо, здивуєтеся, але ми щодня стикаємося з об'єктивуванням в повсякденному житті. Причому не лише завдяки бігбордам і рекламним роликам.

Наприклад, коли ми придбаваємо який-небудь товар в магазині, ми розглядаємо касира, як особа з багатим внутрішнім світом, мріями і накопиченим досвідом? Маловірогідно, вона для нас є швидше інструментом досягнення своїх цілей, зокрема придбання, припустимо, хліба і молока.

Так от, якщо вона пробиватиме товар настільки повільно, немов лінивець з мультфільму «Зверополис», то, що ви відчуєте насамперед? Злість, що доводиться чекати і втрачати свій особистий час? Чи, може, співчуття до робітниці, тому що вона втомилася або просто абстрактна думками про проблеми, які на неї навалилися?

А коли бачимо досить привабливу особу протилежної статі в кіно, на обкладинці журналу і інше, то насамперед думаємо про те, які у неї пріоритети, цілі і основні риси вдачі? Відчувати збудження або представляти його, або її в еротичних фантазіях цілком нормально, особливо якщо були голі якісь досить інтимні частини тіла.

Не нормально - це дозволити собі кричати на продавщицю, чекаючи, що вона покірливо підкорятиметься, адже по факту, хто вона така? Усього лише касир, відповідно, зобов'язана вислуховувати претензії клієнтів. Обгрунтовані вони або ні - при цьому не враховується. І що вона при цьому відчуває теж.

Також не нормально підходити до незнайомої, але вподобаної людини і хапати його за дупу. Абсолютно не піклуючись про те, подобається це йому або ні.

Саме це і є проявом об'єктивування.

Завершення

А на сьогодні все, шановані читачі! Поважайте інших людей, ясно, що не завжди є для цього причини. Але повірте, навіть у негідника знайдеться хоч одна риса, гідна визнання.

Бережіть себе і будьте щасливі!

Наостанок рекомендуємо шанувати статтю, в якій ми з'ясуємо, що чоловіки люблять в жінках.

Матеріал підготувала психолог, гештальт-терапевт, Журавина Аліна

[7592] [1]

0

[7592] [1]

[7592] [1]

"

 

Список літератури


Надрукувати